Πρόγραμμα - School of Calisthenics
Πρόγραμμα - School of Calisthenics
2136
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2136,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-child-theme-ver-10.1.2,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
Ώρες Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο
08:30-09:30 Power Gymnastics
Επίπεδο 1-2
(Γιώργος Αγγέλου)
Power Gymnastics
Επίπεδο 1-2
(Γιώργος Αγγέλου)
Power Gymnastics
Επίπεδο 1-2
(Γιώργος Αγγέλου)
10:30 -11:30
11:00-12:00 Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Άγγελος)
Kids Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Μαριλένα -Άγγελος)
12:00-13:00 Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Calisthenics
PreCalisthenics /Επίπεδο 1
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
13:00-14:00
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Άγγελος)
14:00-15:00 Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Άγγελος)
14:00-16:00 Open Gym
15:00-16:00 Calisthenics Athletic
(Άγγελος)
Calisthenics Athletic
(Άγγελος)
15:00
17:00
Athletic &
Open Gym
Athletic &
Open Gym
Athletic &
Open Gym
16:00
18:00
Open Gym Open Gym
17:00-18:00 Kids Calisthenics
Επίπεδο 1
(Μαριλένα Σινάπη)
Kids Calisthenics
Επίπεδο 1
(Μαριλένα Σινάπη)
Kids Calisthenics
Επίπεδο 1
(Μαριλένα Σινάπη)
18:00-19:00 Hand balancing / Προασκήσεις για σάλτα/ Ακροβατικά σε ζευγάρια
Επίπεδο 12
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Kids Calisthenics
Επίπεδο 2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
PreCalisthenics
(Άγγελος)
Κids Calisthenics
Επίπεδο 2
(Άγγελος-Μαριλένα)
Kids Calisthenics
Επίπεδο 2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
19:00-20:00 PreCalisthenics
(Μαριλένα Σινάπη)
Calisthenics
HandBalancing
Επίπεδο 1-2
(Άγγελος)
Building Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Άγγελος)
Flexibility Time
(Λυδία Ποθουλάκη)
Calisthenics
Επίπεδο 12
Basic Skills
(Άγγελος)
20:00-21:00 Calisthenics
Επίπεδο 1
(Άγγελος-Στάθης)
Flexibility Time
(Λυδία Ποθουλάκη)
Calisthenics / HandBalancing
Επίπεδο 1
(Στάθης- Άγγελος)
Calisthenics Επίπεδο 1
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
21:00-22:00 Calisthenics
Επίπεδο 2
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
Calisthenics
Επίπεδο 12
(Παντελής Παπαγεωργίου)

 

 

*Open Gym: Η ευκαιρία των ασκουμένων να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις του σχολείου Καλλισθενικής, χωρίς επίβλεψη γυμναστή, για συγκεκριμένες ώρες της εβδομάδας, ώστε να προπονηθούν ελεύθερα και να ακολουθήσουν το ρυθμό τους ανάλογα με τους στόχους τους. Κατά την κρίση τους δηλαδή, οι αθλούμενοι προπονούνται τις ώρες αυτές και βελτιώνουν ή τελειοποιούν τις ασκήσεις τους.

*Power Gymnastics: Δυναμικό μάθημα ενόργανης με ασκήσεις και στοιχεία καλλισθενικά, όλα προσαρμοσμένα πάνω στην Καλλισθενική Γυμναστική. Απευθύνεται σε κάθε επίπεδο ασκουμένου. Διδάσκει ο Γιώργος Αγγέλου, πρώην προπονητής της Εθνικής ομάδας ενόργανης γυμναστικής. Για όλους εκείνους που θέλουν να ξεκινήσουν δυνατά τη μέρα τους και να γεμίσουν ενέργεια και ευεξία πριν την πρωινή τους εργασία.

*Pre Calisthenics: Μάθημα αρχαρίων που απευθύνεται σε όσους δεν είχαν καμία προηγούμενη επαφή με την Καλλισθενική Γυμναστική και επιθυμούν να διδαχτούν τα βασικά στοιχεία αυτού του συστήματος προπόνησης. Απευθύνεται επίσης σε όσους έχουν χρόνια να μπουν σε κάποιο πρόγραμμα προπόνησης και θέλουν σήμερα να ξεκινήσουν.
Δίνεται έμφαση στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και ιδιαίτερα στην ενδυνάμωση του ασκούμενου, προκειμένου να εκτελέσει επιτυχώς τις πρώτες του καλλισθενικές ασκήσεις.

*Calisthtenics level 1: Μάθημα για όσους έχουν έρθει σε μια πρώτη επαφή με την Καλλισθενική και επιθυμούν να δυναμώσουν περαιτέρω για να προχωρήσουν σε περισσότερες και πιο σύνθετες ασκήσεις.

*Calisthenics level 2: Κατεξοχήν Καλλισθενικό μάθημα, για όσους έχουν διδαχθεί τα βασικά, έχουν την απαραίτητη φυσική κατάσταση και θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε όλες τις βασικές ασκήσεις της Καλλισθενικής.

*Flexibility Time:
Το Flexibility Time είναι ένα πρωτοποριακό μάθημα που εστιάζει στην ευκαμψία του ασκούμενου και γίνεται από την πλέον  εξειδικευμένη γυμνάστρια ευλυγισίας, Λυδία Ποθουλάκη.
Η Λυδία δημιούργησε το “Flexibility Time” το 2011 και έκτοτε το διδάσκει και το βελτιώνει διαρκώς, σεβόμενη πάντα τη διαφορετικότητα του κάθε μαθητή της και ακολουθώντας  τις παγκόσμιες τάσεις στην ανατομία και την τέχνη της ευλυγισίας!
Ένα μάθημα, που με ασφάλεια, εξερευνά τις δυνατότητες κάμψης κάθε σώματος. Με τη σωστή τεχνική όλα είναι δυνατά, υπόσχεται η Λυδία!!

*Calisthenics Athletic:
Αγωνιστικό τμήμα Καλλισθενικής που απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και σε όσους θέλουν σοβαρά να ασχοληθούν με την Καλλισθενική Γυμναστική.
Απαιτεί πολύ καλή φυσική κατάσταση, διάθεση και χρόνο από μεριάς του ασκούμενου, αφού οι προπονήσεις είναι συχνές και προσανατολίζονται στη συμμετοχή σε διάφορους αγώνες σχετικούς με το άθλημα.
Χρησιμοποιούμε Cookies για την καλύτερη εμπειρία σας
Συνεχίζοντας αποδέχεστε την
Πολιτική για Cookies
Ναι, Δέχομαι!
Δε Δέχομαι