Πρόγραμμα - School of Calisthenics
Πρόγραμμα - School of Calisthenics
2136
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2136,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-child-theme-ver-10.1.2,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

 

Ώρες Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο
08:30-09:30 Power Gymnastics
(Γιώργος Αγγέλου)
Power Gymnastics
(Γιώργος Αγγέλου)
10:30 -11:30 Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Άγγελος)
11:00-12:00 Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
12:00-13:00 Calisthenics
Επίπεδο 2
(Άγγελος)
13:00-15:00
Open Gym
14:30-16:00 Calisthenics Athletic
(Άγγελος-Παντελής)
Calisthenics Athletic
(Άγγελος)
Calisthenics Athletic
(Άγγελος-Παντελής)
15:00-16:30 Calisthenics Athletic
(Άγγελος)
Calisthenics Athletic
(Άγγελος)
16:00-17:00 Open Gym  Open Gym Open Gym 
16:30-18:00 Open Gym Open Gym
17:00-18:00 Calisthenics
Kids 10-15 ετών
(Παντελής Παπαγεωργίου)
Calisthenics Kids 10-15 ετών
(Χριστίνα Καλογεροπούλου)
Calisthenics
Kids 10-15 ετών
(Παντελής Παπαγεωργίου)
18:00-19:00 Spartan’s Way
Επίπεδο 1-2
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
Calisthenics
Επίπεδο 2
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
PreCalisthenics
(Άγγελος)
Calisthenics Επίπεδο 1
(Άγγελος)
Στηρίξεις/βασικές προασκήσεις για σάλτα
Επίπεδο 12
(Παντελής – Άγγελος)
19:00-20:00 PreCalisthenics
(Μαριλένα Σινάπη)
AthloYoga
Επίπεδο 1-2
(Σοφία Ξηροτύρη)
Δυναμική Ευλυγισία
(Μαριλένα Σινάπη)
Calisthenics
Επίπεδο 2
Αντοχή/Δύναμη
(Άγγελος)
Δυναμ. Ευλυγισία
/Στηρίξεις
(Μαριλένα Σινάπη)
Calisthenics
Επίπεδο 2
Ενδυνάμωση-Statics
(Άγγελος)
20:00-21:00 Calisthenics
Επίπεδο 1
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
Στηρίξεις
(Άγγελος)
AthloYoga
Επίπεδο 1-2
(Σοφία Ξηροτύρη)
Calisthenics Επίπεδο 1-2
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
PreCalisthenics
(Χριστίνα Καλογεροπούλου)
21:00-22:00 Calisthenics
Επίπεδο 2
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Άγγελος)
Calisthenics
Επίπεδο 1-2
(Στάθης Πλασκασοβίτης)
Αerial Silks
(Νεφελόπετρα)
Calisthenics
Επίπεδο 1
(Στάθης Πλασκασοβίτης)

 

 

*Open Gym: Η ευκαιρία των ασκουμένων να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις του σχολείου Καλλισθενικής, χωρίς επίβλεψη γυμναστή, για συγκεκριμένες ώρες της εβδομάδας, ώστε να προπονηθούν ελεύθερα και να ακολουθήσουν το ρυθμό τους ανάλογα με τους στόχους τους. Κατά την κρίση τους δηλαδή, οι αθλούμενοι προπονούνται τις ώρες αυτές και βελτιώνουν ή τελειοποιούν τις ασκήσεις τους.

*Spartan’s Way: Κυκλική προπόνηση ενδυνάμωσης με έμφαση στη μυική αντοχή. Ένα έντονο σύστημα προπόνησης με σταθμούς και καινοτόμες ασκήσεις που αλλάζουν συνέχεια και επιβαρύνουν τόσο τον αερόβιο όσο και τον αναερόβιο μηχανισμό παραγωγής ενέργειας, ενώ γυμνάζεται ομοιόμορφα σχεδόν κάθε μυς του σώματος. Do it like a spartan Warrior!

*Power Gymnastics: Δυναμικό μάθημα ενόργανης με ασκήσεις και στοιχεία καλλισθενικά, όλα προσαρμοσμένα πάνω στην Καλλισθενική Γυμναστική. Απευθύνεται σε κάθε επίπεδο ασκουμένου. Διδάσκει ο Γιώργος Αγγέλου, πρώην προπονητής της Εθνικής ομάδας ενόργανης γυμναστικής. Για όλους εκείνους που θέλουν να ξεκινήσουν δυνατά τη μέρα τους και να γεμίσουν ενέργεια και ευεξία πριν την πρωινή τους εργασία.

*AthloYoga: Yoga class με την κορυφαία στο είδος της Σοφία Ξηροτύρη, που απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα και δίνει έμφαση στην ευλυγισία και στις διάφορες παραλλαγές στηρίξεων.
Ένα μάθημα, που λόγω των κοινών στοιχείων με την Καλλισθενική, βοηθά τον ασκούμενο να τελειοποιήσει τις ασκήσεις του, ενώ παράλληλα τον εισάγει στο μαγικό κόσμο της Yoga!

*Pre Calisthenics: Μάθημα αρχαρίων που απευθύνεται σε όσους δεν είχαν καμία προηγούμενη επαφή με την Καλλισθενική Γυμναστική και επιθυμούν να διδαχτούν τα βασικά στοιχεία αυτού του συστήματος προπόνησης. Απευθύνεται επίσης σε όσους έχουν χρόνια να μπουν σε κάποιο πρόγραμμα προπόνησης και θέλουν σήμερα να ξεκινήσουν.
Δίνεται έμφαση στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και ιδιαίτερα στην ενδυνάμωση του ασκούμενου, προκειμένου να εκτελέσει επιτυχώς τις πρώτες του καλλισθενικές ασκήσεις.

*Calisthtenics level 1: Μάθημα για όσους έχουν έρθει σε μια πρώτη επαφή με την Καλλισθενική και επιθυμούν να δυναμώσουν περαιτέρω για να προχωρήσουν σε περισσότερες και πιο σύνθετες ασκήσεις.

*Calisthenics level 2: Κατεξοχήν Καλλισθενικό μάθημα, για όσους έχουν διδαχθεί τα βασικά, έχουν την απαραίτητη φυσική κατάσταση και θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε όλες τις βασικές ασκήσεις της Καλλισθενικής.

*Δυναμική ευλυγισία: Μάθημα για όλα τα επίπεδα ασκουμένων που προάγει την ευκαμψία μέσα από δυναμικές ασκήσεις και βοηθά τους μύες να αποκτήσουν ελαστικότητα και μεγάλο εύρος κίνησης, στοιχεία απαραίτητα για τη σωστή και ασφαλή εκτέλεση των ασκήσεων Καλλισθενικής και όχι μόνο.
*Calisthenics Athletic:
Αγωνιστικό τμήμα Καλλισθενικής που απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και σε όσους θέλουν σοβαρά να ασχοληθούν με την Καλλισθενική Γυμναστική.
Απαιτεί πολύ καλή φυσική κατάσταση, διάθεση και χρόνο από μεριάς του ασκούμενου, αφού οι προπονήσεις είναι συχνές και προσανατολίζονται στη συμμετοχή σε διάφορους αγώνες σχετικούς με το άθλημα.
*Αerial Silks:
Μάθημα Εναέριων Πανιών που απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα και διδάσκει την τεχνική του εναέριου χορού με έμφαση στην αρμονία των κινήσεων και την ενδυνάμωση όλου του σώματος. Περιλαμβάνει streching, ασκήσεις δύναμης, αντοχής και στηρίξεις. Επίσης, ασκήσεις πάνω στο πανί, σε κόμπο και για τους πιο προχωρημένους, πτώσεις και εναέριο ντουέτο.

 

Χρησιμοποιούμε Cookies για την καλύτερη εμπειρία σας
Συνεχίζοντας αποδέχεστε την
Πολιτική για Cookies
Ναι, Δέχομαι!
Δε Δέχομαι